Microsoft Planner
Microsoft Planner –
ishni rejalashtirish, vazifalarni tashkil qilish va tarqatish, fayllarni almashish, ishning borishini muhokama qilish va topshiriqlarning bajarilishini nazorat qilish uchun oddiy va qulay xizmat. Microsoft Planner kichik va o’rta biznesda «engil loyihalar», shu jumladan Agile va SCRUM kabi «noan’anaviy» loyihalarni boshqarish usullaridan foydalanish uchun eng mos keladi.
Microsoft Planner Office365 E1, E3, E4, E5, Education, Education E3, Education E4, Business Essentials va Business Premium rejalariga kiritilgan va ishlashi uchun hech qanday qoʻshimcha dasturiy taʼminot talab etilmaydi.
Asosiy afzalliklari:
Umumiy loyiha doirasida xodimlarga vazifalarni tayinlash.
Belgilangan vazifalarning bajarilishini real vaqtda vizual nazorat qilish.
Xodimga etkazib berilganlar haqida tezkor xabarlar.
Uchinchi tomon manbalariga havolalarni biriktirish qobiliyati.
Word hujjatlarini, Excel elektron jadvallarini yoki OneNote yozuvlarini Planner xizmatiga joylashtirish imkoniyati va hujjatlarga kiritilgan barcha o’zgarishlar avtomatik ravishda sinxronlashtiriladi.
Vazifaga sharhlar qo’yish imkoniyati.
Outlook pochtasida ham, kalendarda ham har bir loyiha uchun alohida guruhlar yaratish. Foydalanuvchilar topshiriqlarga «biriktiradigan» barcha hujjatlar avtomatik ravishda versiyalarni qo’llab-quvvatlaydigan OneDrive-da tugaydi.
versiyani qo’llab-quvvatlaydi.