Customer Lockbox
Microsoft Customer Lockbox – ma’lumotlarga kirishni boshqarish tizimi Microsoft Office 365
Microsoft Customer Lockbox – bu Microsoft Office 365 foydalanuvchi ma’lumotlariga kirishni boshqarish tizimi bo’lib, nozik ma’lumotlar uchun qo’shimcha nazorat va xavfsizlik darajasini ta’minlaydi. Tizim texnik xodimlarning Office 365-dagi kontentingizga qanday kirishini nazorat qiladi va ularga kirishga ruxsat berish yoki rad etish imkonini beradi. Kirishni avtorizatsiya qilish mexanizmi administratorga Office 365 foydalanuvchilari haqidagi maʼlumotlarga kirishga boʻlgan barcha urinishlardan xabardor boʻlish va ruxsat berilgan xodimlarga bunday kirishni cheklash imkonini beradi. Har bir kirish ruxsati muayyan amal qilish muddatiga ega, shundan so‘ng qo‘llab-quvvatlash agenti Office 365 ma’lumotlariga kira olmaydi.
Customer Lockbox-ning asosiy afzalliklari:
Ma’lumotlarga kirishni cheklash, keraksiz kirish huquqlarini yo’q qilish. Microsoft muhandislari va texnik yordam mutaxassislari ma’lumotlarga doimiy kirish imkoniga ega emaslar
Kirish cheklangan vaqtga beriladi va hujjatlashtirilgan. Agar kirish huquqi 12 soat ichida ishlatilmasa, u bekor qilinadi
To’liq kirish tekshiruvi, audit ma’lumotlari Office 365 boshqaruv faoliyati jurnallari orqali mavjud
Kontentni operatsiyalardan ajratish
Ko’p faktorli autentifikatsiya
Doimiy oshirilgan imtiyozlar yo’q
Ko’p darajadagi tasdiqlash
Qo’shimcha ma’lumot:
- Sinov uchun Lockbox E5 rejasining sinov versiyasining bir qismi sifatida mavjud