Mijozlar bilan faol muloqot qilish orqali voqea paytida qo’llab-quvvatlash so’rovlari oqimini to’xtating. Obunachilarni toʻgʻridan-toʻgʻri holat sahifasidan boshqaring va siz tanlagan kanallar (elektron pochta, matn, ilova ichidagi xabar va h.k.) orqali izchil xabarlarni yuboring.
Xizmatingizning qaysi qismlarini sahifangizda koʻrsatishingizni boshqaring va xizmatingiz tayanadigan muhim vositalar, masalan, Stripe, Mailgun, Shopify va PagerDuty holatini koʻrsatish uchun 150 dan ortiq uchinchi tomon komponentlaridan foydalaning.
Foydalanuvchilarni “tekshirilgan”dan “hal qilingan”gacha yangilab turing.
Statuspage har safar samarali javob berish uchun sevimli monitoring, ogohlantirish, chat va yordam stoli vositalari bilan birlashadi.
Voqea sodir bo’lgan aloqa muammosini bartaraf qiling. Oldindan yozilgan shablonlar va siz allaqachon ishonadigan hodisalarni boshqarish vositalari bilan qattiq integratsiya foydalanuvchilarga ma’lumotni tezda olishingizga yordam beradi.
Uptime Showcase yordamida sahifangizni savdo va marketing vositasiga aylantiring, bu sizga joriy va potentsial mijozlar uchun tarixiy ish vaqtini ko‘rsatish imkonini beradi.
ZAKARİY BUZAN-KALUSTYAN
QO’LLAB-QUVVAT XIZMATI DIREKTORI